Det börjar dra ihop sig

Sitter och inviglyssnar Avantasia's nya album. Tobias Sammet är galen!

Blir sjukhuset snart igen. Idag ska jag få träffa fler läkare (inklusive min egen Ola från hemmaplan!)
Förhoppningsvis skickar dom inte hem mig idag då.

Jag är lite ledsen i mig- Jag vill fortfarande slippa det här.
Åka hem till min Fredrik och krama honom föralltid.

Jag ska snart ännu en gång lägga livet i någon annans händer.
Någon jag aldrig har träffat.
Någon jag aldrig har talat med.
Tänk om han skulle vara en dålig människa. En skurk.

Jag vet inte om vi hörs något mer innan dom tänker skära i mig och plocka ur de sista av hjärncellerna där bak. Men om inte så vill jag bara krama om er allihopa och säga hejdå.
På en (längre) stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0