Jävligt olägligt.

Att bli sjuk nu menar jag.
Det är en vecka kvar. Ungefär.
Jag får inte bli sjuk. Då blir det problem med narkosen. (Tydligen)
Jag har ätit Ipren. Det får jag inte göra står det i papperen.
Men det kommer väl inte jag ihåg sen sist.
Jag skulle ha träffat älskling imorgon..
F-a-n. Om jag inte hinner träffa han innan jag far.
Det måste jag. Annars hotar jag med att dö. Typ.
(Okej, lite väl drastiskt kanske.)

Jag vet inte varför jag sa det där.
Egentligen.
Så vill jag inte att någon ska veta.

Och Caroline (Stanley?) och Emilio är här nu.
F-a-n. Om jag inte orkar eller kan träffa dom.


Det är seriöst världens sötaste barn det där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer gå bra! Du är stark. <3

2010-04-04 @ 12:26:02
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0