jfhfgijfgko är en arg rubrik

Jag är arg. Vill spotta alla i ansiktet.
Helt plötsligt.

Jag är faktiskt ensam hemma, jag tog mig upp ur sängen själv idag. Awesome.
Men jag vill inte känna mig så fast som jag känner mig, nu.
Jag vill kunna hoppa runt och springa som ''nå tok'' som alla andra.
Jag vill kramas.
Pussas och hålla handen med världens finaste pojkvän.
Det är så orättvist, jag får inte.
Därför.
Är jag arg.
(jag har varit vaken i snaart 2 timmar, dags att gå och lägga sig snart?..)



Yeeez, I miss you guys. Kaffe i massor när jag kommer tillbaka?
(Hanna bakar säkert nått gott också!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MISS YAA! NAAW NAAW!

2010-04-15 @ 10:18:03
URL: http://elinjohnson.blogg.se/
Postat av: hanna

you bet i do sötnos! ;')

2010-04-15 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0