Mycket begärt-

Mycket värt!

Det är som ludd i filtret

Du som är beroende. Neka det inte när jag vet du är besatt!
I ditt fall väger detta upp till att utnyttja. För det är precis vad du gör, inte Gud's namn. Utan andra människors godtrogenhet, vänlighet också.

Jag är faktiskt inte elak. Jag vill också se något gott hos varje människa. Hos dig med.
Det gör jag också
. Men självisk som du framstår, även fast du kanske inte är det egentligen så ger du mig mera anledningar till att i-n-t-e kunna lita på dig. Ger mig mer anledningar till att inte tycka om dig. Till att inte ens vilja lära känna dig eller se dig.

Du är som en slemmig hosta som inte vill ta slut! Så mycket respekt har du hos mig.
Och det är ditt fel.

Ditt.
Ditt.
DITT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0