Take it away!

Stort tack till dom närvarande människorna igår hos Emilia och Quenny!
Det var grymt kul!

Det ligger smulor på bordet. Nu är jag hemma.
Sådär ja!
Farmor är High tech och skickar sms till mig. "Ta ner julstjärnan, Det är påsk!!"

Nu är det lov också ja. 1 vecka för normalt fä. Själv är jag borta i cirka 1 månad nu.
Jag vill bara krypa ihop och gråta. Jag vill inte vara ifrån alla.
Alla är så rara. Nåväl. Nästan alla. Somliga klarar jag mig fint utan också !
Men jag har ingen energi att vara arg heller. Dom förtjänar väl också en glad påsk.
Jag är inte arg längre.
Eller. Jag kanske är det.
Men jag har inga uttryck för det.
Jag.
Vet.
Inte.




Kommentarer
Postat av: Anders

Jag har också mina julstjärnor uppe -.-'

2010-04-01 @ 23:45:42
URL: http://n-icha.tumblr.com/
Postat av: Emma

Åh. Varför ska du vara borta en månad? :(

2010-04-01 @ 23:50:56
URL: http://gruller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0