Varsågod statiska centralbyrån.

Tog mig tiden (det blev mycket tid ska jag berätta) att delta i deras undersökning dom skickat ut till random utvalda.
Väldigt passande att dom valde mig för psykisk och fysisk hälsa...

"Hur många dagar har du varit sjuk under den här 30 dagars perioden" ..
"Hur många dagar har du varit orolig eller nedstämd under den här 30 dagars perioden"

De kunde ha valt en annan månad och skicka ut det här. Tycker jag.

En liten promenix har jag hunnit med idag. Musik och hälsat på plastfarfar.

Jag börjar undra lite. Undra mycket. Undra för mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick också den. Så ja, våra svar lär ju vara snarlika.

2010-04-29 @ 16:20:27
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0