Vill jag detta

Komma tillbaka till skolan idag? (ja endast för provet idag,)- don't know.
Jag mår illa. Jag är nervös.
Jag skulle aldrig ha åkt bort.
Jag vill inte synas, jag vill ha en osynlighets mantel (?) som Harry Potter. (Ja nu var det andra gången jag sa någonting om Harry Potter här fastän jag svurit på att aldrig nämna honom igen)  Jag ljuger. Tydligen.

Jag har vaknat så många gånger inatt att jag nu tappat räkningen helt.
Jag vill inte inse. Det är svårt. Och när jag gör..
Då vill jag försvinna för gott.

Hade inte min vägg varit av betong så skulle jag ha slagit ett hål där.
Någonstans måste ju allt trängas ut.
Ingenstans. Någonstans. Överallt.

Allt och ingenting, det liksom bara krossar min själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0