Here comes the sun

Just nu funderar jag på varför jag bloggar egentligen. Jag tror nämligen att jag har ett behov av att se saker och undersöka det, och skriva ner mina små reflektioner. Det är väl det jag gör egentligen, det blir en slags förlängning av min egen tankeverksamhet.

Jag vill vara J-a-g och inte någon meningslös pajkastningsblogg.
Eller ytlig rövslickare som samlar på läsare och kommentarer för att känna sig bekräftade. Eller pratar om smink och lösnaglar i inlägg efter inlägg.
Det är väl inget fel med det egentligen, men det finns redan så väldigt många utav dem. Och dom intresserar en hel del läsare men INTE mig.
Inte alls.

Nu ska jag gå och sjunga metal (?!) heh.
Kanske är jag nya Lamb of God sångaren.
Eller eller?
Nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0