.........

Jag är less. Fast i "Björkarnas stad".
Jag vill att Fredrik ska hämta hem mig.. Hem.
Ida skrev så gulligt till mig på facebook. Tack för det söt-Ida!

Jag har missat nästan hela lovet för jag har till mestadels bara legat i 39 graders feber. (Som att jag inte kommer vara hemma och vara "sjuk" tillräckligt efter detta??) Till och med i Hammarstrand hittas det på saker. Som nej jag inte kan delta i. Det är just typiskt.

Noll motivation.
Jag.
Vill.
Inte.

...Hjälp

Jag vill också åka till skolan på måndag. Träffa mina musikaliska vänner (De omusikaliska också förstås!).
Kramas med min Fredrik.
Fast han ska få extra många
kramar och pussar när vi träffas igen ♥


Kommentarer
Postat av: ida

:')

2010-04-10 @ 00:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0