I've tried to understrand your thinking but I just can't get shallow enough

Jag åkte hem. Hem till Hammarstrand. Glömde mobilladdaren och örongrejerna som jag måste måste ha.
Bra jobbat Rebecca!

Träffande och han kramas med Ida, Elin, Ronja, Anna och Anders idag. Det var roligt att se er igen!!
Mirja också! Hon köpte skor och han inte träffa Ida.

Jag har stått på mig själv ikväll. Sagt saker jag egentligen inte vågar säga. Skakat. Skakat.
Och Skakat.
Jag hoppas bara det blir bra nu. Jag är trött.
Så trött på att må såhär. Trött att känna såhär.
Jag vet att du inte menar illa. Det vet jag.

Det blir för många hat(?)låtar skrivna och för många tårar släppta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0