Hello thursday morning

You are quite foggy and peaceful looking.
Kändes som det blev ett attentioncall av min status på facebook igår. INTE meningen.
Bara less. Trött. Ont. Sjuk.
Kropp som inte vill bli frisk hur mycket jag än säger åt den. På skarpen till och med.

Men jag måste säga tack till min mamma. Jag sov inatt. Utan att vakna sjuttioelva gånger.

Förövrigt är jag ensam hela dagen. Därför vill jag bara skrika just nu.
Men istället för att skrika och väcka snarkande katter (eller rättare sagt hon stönar så man kan ju undra vad hon drömmer om) och björnar ute i skogen så ska jag tagga inför valborg imorgon!
Blir istället med käre bror, tony och co hos Nisse. (och 2v!!!!!!) Awesome!


Smile bitch, tears won't make it better!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0