Overlonely and Underkissed

Religionen går mäkta dåligt.
Vadå redogör mellan olika kyrkor, katolska, ortodoxa och protestantiska.
KYRKA SOM KYRKA ?

Jag kanske borde lyda Petra's råd istället : Stressa inte över skolarbetet! Hälsan är viktigast.
Det var det bästa någon lärare sagt på länge.

Jag är less på att sitta hemma. Less på att jag inte får ha musik nu som resten av min klass.

Men nu kära vittraelever (ja, ni i ettan kanske) NP på onsdag ?? VAR NÄR HUR? Är det speaking eller writing delen, nu har jag hört olika saker från olika människor.
Kan va bra och veta om jag får gå den dagen.
Så skriv ett sms till mig eller något om ni vet! 073-802-4948. Tack. Eller. Ja, det går ju att skriva här också. Brainiac.

Jag har inte så mycket mer att säga.
Kära telefonist, nej jag är inte redo att pensionera mig ännu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Writing part, blöööh. Gå till Rosa huset 8.40 så skulle man typ få hjälp att hitta upp till rätt hus/sal på Campus. För jag antar att du inte hittar själv...? xD hehe <3

2010-04-23 @ 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0