svart band

Jag satte mig för att spela piano en stund. En längre stund rättare sagt.
Kom till funderingar,
varför jag spelar det så sällan numera. Ja det är dåligt och jag vill ha ett nytt.
Men jag spelar iallafall dåligt lite.
Att jag inte har haft någon sånglektion på 2 månader nu. Den har jag inte (heller) haft särskilt mycket tur med.

Jag ritar inte längre heller
. Som jag brukade älska att rita. Det visste ni säkert inte.
Jag älskar tavlor, Kladdiga konstiga stora färggranna och svartvita tavlor. Kunna se dem på håll. Kunna gå nära, och backa igen. Det vore fint.



Mina vänner som en gång uttalats som bästa vänner talar jag alldeles för sällan med, det är nästan så att man skäms faktiskt.

Men det som sker, det sker.
Det som skiter sig gör det.

Jag fryser. Som alla andra dagar. 24 timmar om dygnet.
Fan för dålig blodcirkulation.

Kommentarer
Postat av: Linda

shit rebecca du är ju kung på att rita!!

2010-04-21 @ 22:40:32
URL: http://love-type-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0