Alla vet ju att riskakor i sängen inte är någon bra idé .......

"Det finns så många vägar man gärna skulle gå, så många filifjonkor man borde hälsa på". Så sjunger mumintrollet, smart är han det där.. Trollet?

Det skulle vara så skönt om någon bara ringde och sa "Imorgon åker vi bort, till London, New York, Las Vegas, Hawaii, Låt oss åka långt långt bort"
Utan minsta lilla planering. Men det är tyst i luren.
Stendött.

Men jag har varit dubbelmoralisk idag, jag har skrivit om Gud på svenskan och jag som inte tror ett skvatt på honom. Eller hur Gud? det borde du veta.
Men skönt skulle det vara om du fanns.
Tro på dig och lägga världen i dina händer och ha tillit.
Tills du löser allt på bästa sätt.
Jag blir lite avundsjuk på dem som gör det,
Tror på dig på det där sättet.
Simpelt det skulle vara och bara låta någon annan ta hand om mina problem.

Att skriva här har liksom blivit en ventil där man kan bli av med saker, som bara måste ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0