Another day, we'll make it clear

Idag har jag varit lite för duktig på att handa. Jag brukar vara ganska dålig på det.
Men idag har jag minsan bränt 800 spänn på cirka 1 timme. Jävla nödvändigheter som strumpor och underkläder. Om vi levde i ett nudistsamhälle hade inte detta varit något problem!
Nä, jag köpte en ny väska också. Min höll faktiskt på att rasa sönder helt.

Kom hem. Upptäckte nya fina dörrmattor och en vattenkokare.
Sedan en väldig massa mat i kylskåpet och glass i frysen.
Jag tror jag ska låna ut min lägenhet lite oftare... Tack mor och Tony.

Förövrigt har jag inte gjort någonting idag. Inga lektioner iallafall.
Har haft sånglektion med Anders. Det var kul.
Vi ska sjunga imorgon igen.

Nu blir det Mark Knopfler och dansa runt lite som en loonatic, sådär som man bara gör när ingen ser på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0