Att väga bra och dåligt.

Ibland glömmer jag (och säkert ni också) vad som är viktigt, och går vilse i vardagen. Och tänker på saker som bara finns i livet, och att vi accepterar dem tyst. Fastän de egentligen inte gör någon som helst nytta.

Då är det de här sakerna som jag gillar att tänka på, eller sakerna som jag inte kan låta bli att tänka på.
När Fröken Optimist vill säga sitt.

Vi borde alla vara ivriga på livet och jaga våra drömmar.

Vissa människor lyser upp hela världen med ett enda leende.

Vi människor ler på samma språk!

Såna här tankar brukar göra mig på lite bättre humör. Jag hoppas och vill att ni också kan ta åt er utav det.
Hatten av för den här kvinnan, som faktiskt råkar vara jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0