Det är bara jag igen.

1 skällande lös hund.
1 mardröm.
Så mycket annat var det inte som störde min nattsömn inatt.

Jag är klar såhär 45 minuter innan jag och Ida ska cykeldejta (ja, det har blivit ett nytt favoritord, det är fint) till skolan, dock rök min hela lediga dag då vi bara skulle ha teori på idrotten.

Dricka kaffe gick ju sådär skulle jag vilja påstå, jag vill ha mjölk i kaffet och man tycker att man borde vara rätt så haj på att veta hur mycket kaffe man kan hälla i muggen för att få plats med önskad mängd mjölk.
Att döma av den här morgonens exempel så är jag,
amatör. (..)
Darrig som man är så spillde jag inte bara ned golvet utan ena strumpan också.
Vem är det man ska bli trött/arg på när sånt här händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0