Detta är inte idag.

Inte heller igår. Och inte den där dagen jag reste mig. Utan en helt vanlig kväll i Maj nudå.

10 fina blåmärken har helt random dykt upp på mina armar och ben, varför?


Det är mycket, för mycket.
Det handlar om att prata, för att sedan ångra varenda ord jag sagt.
Det handlar inte om att vara vän med sig själv, utan att bli vän med sig själv.
Det handlar om att ta plats, finnas.
Det handlar om att läka vad som finns under huden, det som bultar och vill ut.
Det handlar om att ge det tid. Det handlar om att laga sig själv.
Det är precis vad det handlar om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittar hela tiden nya "random" blåmärken.... -.-



hmmmm

2010-05-03 @ 22:13:32
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0