En så stor vilja av att vilja leva,

men inte veta hur. Riktigt.

Jag har vänner som är helt super underbara och det känns så bra att träffas igen.
(Ja, jag har kommit över skräcken på skolan nu. Nu när jag träffat alla)
Så allt känns lite lättare. Lite enklare, att andas.

Började dagen med världensdrygasteochjagvillbaraskjutamigsjälv föreläsning.
Inte roligt.
Lunch. Gick ut och träffade Johan och André och skejtade på stortorget (hell yeah, jag vet jag är totally awesome som kan skejta.... eller inte) .

Börjar inte på ännu en timme. Försöker plugga, för det är galet mycket som ska vara klart denna vecka. Men det går inte så bra. Inte när facebook existerar. Eller bloggen ..... Känns ju så mycket mer givande att sitta här och skriva om ingenting istället för att läsa om Homeros och Aristofanes.

Kommentarer
Postat av: ronja

När jag läste raderna om facebook och bloggen kände jag mig jävligt träffad. Ekonomin går saaaaaakta (och osäkert) framåt, jag facebookar och skriver blogginlägg. Fyfan vad awesome skolan kan vara. Förutom dagar som den här(y)

2010-05-03 @ 14:59:34
URL: http://sextondemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0