First we take Manhattan

Mysigare kväll med grillning och musik.
Kollat på gamla filmer sen vi var små, jag och mirja, min bror och alla andra. Vi var ganska charmiga då. Vi tog exempelvis pappas öl och lekte "tuffingar" och badade näck och skrek "HOT STUFF".

Film nu kanske, alldeles själv. Ganska trist egentligen .. Att titta själv alltså.

Hela världen förstår nog att du är världsbäst.
Inte som mig, men vi är lite lika. Fast du är bättre.
Men jag klarar nog kanske det här. Eller nej, jag ska klara det här.
Inte för att jag är särskilt stark eller så, men jag är
e-n-v-i-s!


Then we take Berlin!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig

2010-05-09 @ 11:11:56
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0