Fredag

Har bestämt cykeldejt med Ida om 23 minuter.
Jag är inte klar här hemma. Men jag tar mig ändå tiden att sätta mig och kolla facebook och skriva ett inte så väldigt fint blogginlägg. Men sån är jag, tydligen.

Mera musik idag, sedan ska jag åka hem. Hem. Hem.
Hem låter konstigt. Jag har ganska många hem. Jag vet inte riktigt vilket jag vill kalla för hem.
Inte är det här i alla fall! Men samtidigt.. Hem... Det kan ju knappast vara i "The republic of inkompetens" Som min kära vän Elin kallar byn.

Näe. Jag får fundera på det där ja.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! jag är inte den enda som är lätt förvirrad över att jag har fyra ställen som jag kan kallar för "hem"!

2010-05-07 @ 08:46:29
URL: http://comefindme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0