Fredagkväll planer

Facebookgrupper med megalånga namn är idiotiskt och tar plats. Vi såg faktiskt hur awesome du är(var, innan du gick med i gruppen och tappade all din awesomeness) redan första gången.

Men jag tycker ni ska ha en fin helg.
Själv ska jag sova, skratta, gråta, sjunga, spela, och smaka på farmors
nybakta bullar.
Fast det är inte det enda jag tänkt smaka på, jag tänker smaka på ord som.
Släppa taget. Mod och hopp.
När vi inte längre flätar ihop våra drömmar tillsammans.

Kommer du ihåg, skratt och drömmar tillsammans.
Livet blir inte som vi tänkt, det blir som det blir.
Vi behöver lyssna,
Till varandra.

Du och Jag.



Kommentarer
Postat av: ida

tyckte det blev så jävla boring när alla gick med i awesomwnessgruppen jag så fyndigt hittade. typ get a life och hitta en egen grupp. neeråå... eller alltså jo, typ. men vafan. i'm awesome! i'm awesome! i'm awesome!

hehehe... :D



(...fast förlåt om jag var en av dom som gjorde så du fick scrolla i evigheter och tyckte det var asjobbigt)

2010-05-21 @ 21:11:40
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: ida

nää är det sant? :D TACK!! :D :D

2010-05-21 @ 21:34:25
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0