Fröken Klaga

Jag vill bara klaga lite,
Över blåsten som förstörde det faktiskt fina vädret som var idag.
På hur trött, sne och efterbliven jag känner mig.
Över att jag har för dåligt självförtroende och för stor scenskräck för att klara av att sjunga på torsdag.
Klaga hit och klaga dit. Vill jag göra.

Men jag ska inte.
För jag har faktiskt mycket att inte klaga över också.
Svenska kursen är klar och till skillnad från högstadiet då jag låg på IG hela vägen så har jag nästan uppnått VG nu. Det är ju totally awesome.
Matteprovet och betyget var också bra och jag och Micke gjorde en bra deal.

So, why the long face?

/Fröken Fräken.


Kommentarer
Postat av: mmmimii

VI (L) SOMMAREN!



hahhahaa, varför blir jag inte förvånad? Hur lyckades du med det? <33333

2010-05-25 @ 17:37:05
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0