I don't wanna tell you that I don't love you

Because I do.
I do.

Jag har tappat gnistan i mitt skrivande, det är inte alls som det var för några månader sedan.
Och så har jag lyckats sprängt mina högtalare till datorn, ja så går det när man är en halft döv tonåring som inte klarar av att diska utan musik.
Men jag gillar att mina grannar har börjat lägga märke till mig och hejar glatt när vi möts i trappuppgången. Utan ett påklistrat leende så kan jag heja tillbaka, och känna mig lite glad. Det är trevligt.
DET
är så
logiskt
men
INGEN
FATTAR
INTE
du
heller

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Det är så logiskt alla fattar utom du, för du har ingen aning, ingen aning" hahahah



PÖSS

2010-05-18 @ 23:03:19
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0