I wasn't jumping, for me it was a fall

Kväll fylld med fina vänner, musik, dans och solsken. Det var fint och mina lockar levde sitt eget liv. Trassligt och charmigt
men VAD gör det om hundra år!

Jag sitter och skriver lite på en ny låt, men kom på att jag inte riktigt går ihop. Det är vad den handlar om, att ingen människa egentligen går ihop. Vi faller ju alla isär lite här och där ibland.
Vi är ologisk, listiga, odugliga, underbara, svekfulla och trofasta,
kärleksfulla och skitförbannade.
Vi är alla människor. Vi går bara inte ihop.

De får leva precis som de vill, så länge de lever tänker jag! Jag smyger hellre upp strax brevid som en glad och ibland lite kärleksfull själ som aldrig har några baktankar. Vill erbjuda en annan väg, ett alternativ.
Vi har alla valet varje dag.
Men ingen kan göra det åt dig.


Kommentarer
Postat av: mirja

du kan få skriva en låt om mig :D

2010-05-20 @ 22:04:00
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0