Jag väljer mjuka ord.

Fastän jag inte vill välja mjuka ord.
När jag är arg.

Nationella prov i engelska. Ja, halft iallafall.
Själv fick jag särbehandling efter halva. Jag gör resten imorgon.
Ska försöka göra klart lite svenska. Det vore ganska bra.
Somliga vandrar runt på skolan som vilsna själar och annars är det ganska tomt. Inga ettor(förutom jag själv) eller estettvåor. Då är det inte särskilt många över.

Klockan 1 ska jag stressa mig iväg på sjukhuset igen.
Återkommer om hur det gick senare antar jag.

Nu ska jag sluta med det här.
Inte att blogga alltså.
Men att, göra vad det nu än är som jag gör just nu. Det är bara konstigt dravel som ingen, inte ens jag förstår mig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0