Kluven i tusen funderingar

Hur vet man vilka människor man kan lita på? Hur vet man att de inte bara har en fasad? (Jag undrar också hur många gånger jag ställt just den frågan..)
Det vet man nog inte, men jag går alltid efter intuition.

Sedan har jag träffat på väldigt många farliga människor, inte farliga som i kriminella. Men sådana som stjäl energi ifrån andra och lever på att trycka ner människor till en nivå att dom själva tror att dom är i himlen och att dom är så mycket mer än alla andra.

De unnar inte någon annan människa lycka utan hoppas alltid på att det ska gå olyckligt. Det finns faktiskt sådana människor överallt runt omkring oss.

Men om man inte gläds åt andras lycka så kommer det drabba dig hårdare.
Därför är jag så mycket starkare än dig.
Din lilla lort!

Det här är söndagsbloggning.
Då alla funderingar och tankar kommer fram, för jag har ingenting annat än tid idag.

Kommentarer
Postat av: ronja

jag kan packa ner dig i min väska?!

2010-05-23 @ 20:23:59
URL: http://sextondemaj.blogg.se/
Postat av: ronja

will do!:D

2010-05-23 @ 21:18:33
URL: http://sextondemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0