Lost myself in my own mind

Sånglektionen idag gick bättre. Vi gör faktiskt framsteg fastän jag är så väldigt värdelös på att sjunga stämmor.
Vi som är klar med Engelska A kursen var fria från den idag, så jag gick hem och har spenderat hela min eftermiddag åt att spela in en av de nya låtarna jag lyckats snickra ihop.

Och jag kan bara säga en sak om den saken.
Det suger. Helt värdelöst. Verkligen. Så bra gick det med den saken.
Jag ska försöka mera sedan. Jag skulle faktiskt vilja visa den låten för er..

Tänkte också berätta att jag dammade av stafliet igår och målade!
Och även fast jag fick färg överallt så var det väldigt, fint.
Inte målningen i sig kanske men jag menar, det kändes fint. Det kändes.
Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0