P.s

Till anonym:
Det känns förövrigt bara bättre för stunden.
Annars kommer jag börja ljuga för er. Skulle du känt mig så skulle du veta att jag hatar att ljuga.

Ingen kan känna mig via den här bloggen. Helt omöjligt. Det är bara 1 sida av mig som syns. Jag är visst glad och possitiv. Jag brukar alltid vara possitiv, (okej förutom då jag har mina bitterfitt moments)

Men det har hänt ganska mycket. Mycket som är negativt den senaste tiden.
Det är klart att jag inte kan skriva att allt är frid och fröjd. Det skulle inte falla mig in. Men samtidigt kan jag verkligen inte skriva allt för ingående vad som hänt och händer för att ni ska förstå.
Det går inte.
Jag vet att det kommer att vända. Men jag måste få ur mig det här. Först.

...Ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0