Sound of silence

Jag behöver vara lite ensam.
Samtidigt klarar jag inte riktigt av ensamheten.

Det är det största dilemmat. Av alla just nu.
Eller nä. Det är nog inte det största trots allt. Men det är stort i alla fall.

Det är bara ganska (väldigt) svårt att vara j-a-g ibland (just nu).
Känner du också så? Att det inte är så lätt att vara d-u?
Egentligen, varför.. Minus och minus blir ju plus eller hur?
Det borde gå. Allt borde gå.

..Jag borde gå någon annanstans och fortsätta drömma och plåga mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bör vara här <3

2010-05-01 @ 21:01:31
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten
Postat av: Anonym

även om allting är skitpiss för dig nu, så måste du börja se saker possitivt. Snälla. jag blir störd på mig själv när jag läser din blogg. Man måste börja se saker possitivt. Du behöver inte skriva i din blogg att du mår piss, då påmnner du dig själv tt du gör det. Bara skit i det och se lite possitivtg.

2010-05-02 @ 11:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0