Strange fascination, fascinates me.

När det inte finns så mycket att säga, då är det fint att kolla på bilder.
Lyssna på musik, Göra musik. Helst tillsammans.

Men också,
  • Säga tack, till alla mina vänner. För                                                                                                   fan va fina ni är! Jag tror att jag älskar er allihopa.
  • Fundera över ett brev som aldrig kom fram. För jag drömde någongång om en gåva som jag aldrig han ge till dig. Men jag sparar den någonstans i mitt minne.
  • Leva för stunden. Varje ögonblick är dyrbart och får inte ödslas bort.
  • Och detta måste du komma ihåg : Bygg inga murar, som hindrar dig från att leva. Ta dig runt murarna, de murar som du tror beskyddar dig och håller smärta på avstånd. Du glömmer bort att de också håller kvar mycket rädsla.

Speedad på någon drog, och jag hoppas att dina ögon aldrig slutar glittra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är underbar <3

2010-05-26 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0