Vet du?

Tusen idéer och det bara bubblar inom mig, jag vill skriva och skrika och leva.
Vara den starka, balanserade och harmoniska människa jag egentligen är. Jag har kommit bort som så många gånger förr och jag försöker hitta mig själv, igen.
Men det har ju alltid gått förr,
Så nog går det en gång till!

Tiden går så fort och jag förstår inte att det är 21 maj,
Om 21 dagar får vi sommarlov, nu igen.
Om 22 dagar rockar jag lös till KISS i Stockholm.
Och imorgon kommer det regna, tror jag.
Då kommer jag tänka "Varför var jag inte ute mer i solen för?"

Tror att jag ser tiden på ett
annat sätt än resten av världen.

Förresten så vill jag vara som Slash, för han är en Gud.

P.s
Who gives a shit about samer egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0