Det är egentligen en bra dag.

Fastän kroppen ballar ur, av trötthet och prestation.
Fastän jag önskar att det aldrig ska sluta vara höst.
Men för att bota en melankolisk dag då kan man sjunga högt.

Kollar på reprisen av idol, och Linnea som sjöng nothing compares 2 U. Den betyder så väldigt mycket för mig, och det märktes på henne att den gör det för henne också. När jag hör den eller framförallt sjunger den så blir så jag så glad och tacksam. Tacksam för alla jag har. Jag älskar er, världens bästa vänner, mamma, pappa syskon och pojkvän.

Snart åker jag hem till Hammarstrand och kramar om er.
Medans älskling snart kommer förbi och pussar mig hejdå.
Men vi ses snart igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0