Det enda som skiljer mig från en galning är att jag inte är galen.

Onsdagar är fruktansvärt långa.
Natten blev fruktansvärt lång inatt också då vi hade fullt upp i köket med att baka både morotskaka och hallon/blåbär och annanaspaj, jag Leo och Fredrik.
Men det blev nog uppskattat av våran kära klass iallafall som åt upp rubb och stubb fastän det blev så mycket.
-
Imorgon har vi skolfoto och vi har idag (äntligen) kommit överens om temat - Aristocats.
Bilder skulle jag ha bjudit på om det inte vore som så att min kamera är på lagning (Ja, redan.. Jag vet inte riktigt vart jag och elektronik går fel någonstans.)
-
Nu måste jag ta fram fina kläder och min hatt och min blåa fina ukulele.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0