Ibland tar regnet bort allt. (Planer för dagen)

Mannen och jag började dagen med att försova oss ifrån den enda lektionen vi har idag - Nutida konst. Förhoppningsvis missade vi inget relevant med tanke på att vi bara skulle gå runt på stan (i regnet) och kolla på vad Östersund har för konstutbud.
Men vi ska ändå försöka ta oss in till lunch nu eftersom mannen har baslektion sedan.
-
Jag fruktar regnet och klass 1 varningen idag så jag har satt upp håret i en söt liten knut.
Jag har tappat bort halva min sminkväska eftersom jag inte använt nästan något utav det på hela sommaren. Trist. För idag kände jag såklart för att sminka mig.
-
Ikväll skippar vi rep och åker och tittar på Garvsyra's genrep istället.
-
Catch up with ya later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor på fel ställe - för här att det ännu inte regnat :D

2011-10-06 @ 16:01:30
Postat av: sandra

följa varandra via bloglovin? :)

2011-10-06 @ 19:03:32
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0