Det finns ett ljus som kommer via tanke och når min själ.

Så nu när sommaren tar sina sista andetag och hösten kryper nära finns du där. 
Berusar och bedövar allt ont och all sjuårsolycka i hela världen med dina kyssar. 
& Vi dansar. 
Med en arm om min midja för du mig rätt, håller mig stadigt kvar på jorden. 
 
När igår morgonljuset nuddade vid din bröstkorg slog våra hjärtan i takt. 
I samma andetag. 
Jag svär att tänja mitt ömtåliga hjärta till bristningsgränsen, för dig.
I tacksamhet ger jag dig mitt hjärta. 
 
Jag älskar dig. 
Tack för att du räddar mig, varje dag. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JOINTHEDARKSIDE WEHAZCOOKIEZ

Jag älskar dig så innibomben <3

2012-08-21 @ 16:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0