Det känns som det blev för mycket nu


Förlåt för det.

51 (o)nödiga frågor.
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? - ähm, fina ögon, lång, fint leende, (haha ja jag beskrev precis Fredrik.)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej jag har ju inte det. *sadface*
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? mamma mu och kusiner.
4. Hur lång är du? 168 cm. Tror jag. Om jag inte växt
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Sister's keeper ( SÅ FIN.)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Hur mår lillgumman?" Från farmor haha! ♥
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, egentligen. Men numera sms:ar jag bara.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skild.
9. När såg du senast din mamma? För typ. 45 minuter sedan.

10. Icke godkänt i något ämne? Nej.
11. Mvg i något? Jag vet inte riktigt hur jag ligger till, Men typ i Engelska lät det som.
12. När vaknade du idag? halv 8
13. Vilken är din favoritplats? Älsklings säng.. hähä nä men vart är han är.
14. Vilken plats föredrar du minst? Där det finns stora folkmassor.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? .. På en skola.
16. Hur stor är din säng? öh, 120+90+90 = 300! (fan va soft..)
17. Vad sover du i?  T-shirt och trosor.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3+3+2=8
19. Var har du bott/bor? Kullsta, Singsån, Gulldalen, Allén (?) Frösön.
20. Tycker du om kinamat? melaaaa liiis, ja!

21. Tycker du om kaffe? Ja när jag vill ha det.
22. Vad dricker du helst till frukost? juice.
23. Kan du spela poker? Nej, jag försökte igår med mamma. Men hon har muppregler.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? ja-a! haha
25. Vill du ha barn? Ja, sen.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. 4 års studerade av franska gav inte så stora resultat.
27. Har du någonsin åkt akut? Vadå åkt akut? Akuten? Ja
28. vem såg dig gråta senast? Mamma antar jag.
29. Vad spenderar du helst pengar på? åh, jag vet inte. Musik överlag haha.
30. Är du cool? Ja. Fråga min mamma ska du få höra!

31. Kan du rulla med tungan? Ja, i vanliga fall. Nu är jag för handikappad för det.
32. Vem är den roligaste människan du känner? Alltså, för att reta gallfeber på Ida måste jag säga mig själv. Haha annars så är det Tony min käre styvfar, eller Fredrik och hans far.. Haha!
33. Vad har du för ringsignal? Dire straits - Romeo and Juliet
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, in the attic typ.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? T-shirten jag sitter i! ( MIRJA, UNGA ÖRNAR, CIRKUSSKOLAN ♥) .. jag vet inte varför jag har kvar den, mamma hade hittat den haha
36. Kan du byta olja på bilen? Om jag får lite hjälp så! Eller en instruktionsbok..
37. Vilken var den senaste boken du läste? Religionsboken.. (DÖ)
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? ja
39. Dansar du i bilen? Självklart. Jag är inte mer än 3 äpplen hög så.

40. När var du i kyrkan senast? Typ när vi gick ut 9an.
41. Hur många hål har du? haha hål?
42. Har du någon piercing?  nä, men på g hoppas jag! haha
43. Har du någon tatuering? nej
44. Gillar du någon just nu? men klart jag gör.
45. Har du provat droger? nje
46. Röka eller snusa? nej fy.
47. Har du pojkvän/flickvän?  Yes I do ♥
48. Vad är ditt mobil nummer? en bunt siffror.
49. Vad ska du göra ikväll? gå och lägga mig!
50. Har du några syskon? 1 helbror, 1 halvbror, 3 styvbröder och 1 styvsyster
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 103 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0