I never thought that my heart could break

until you changed my mind.

Vi hade många bra sekunder, minuter, dagar och månader.

Så vacker och sorgsen.
Jag vill att du ska veta att du är mitt allt. Och jag älskar dig.
Det kommer jag alltid att göra.

Det gör så mycket ondare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Och jag ville inte ge upp. Och jag kan inte låta bli att tänka att jag inte längre behövs, eller att jag inte kan göra dig lycklig. Förlåt.

Jag vill fortfarande att den värsta känslan ska vara att ramla och skrapa knäna. Så är det inte nu. Det är vad jag hatar med att inte vara ett barn längre.

Jag måste sopa upp glashögen på golvet där borta nu.
Det är jag.
Jag föll ihop.

Kommentarer
Postat av: mammsen

Jag finns alltid, alltid, alltid min älskling och lilla stora gumma. Som jag sa i Umeå, "om jag kunde skulle jag byta med dig, ta din smärta i ditt ställe. men. jag. kan. inte. det". Miljoner kramar!

2010-04-27 @ 16:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0