Jag kan inte styra mina drömmar.

Inatt fick jag minsan kämpa för livet 2 gånger.
I mina mardrömmar vill säga. Men det blev mera story inatt.
Vi blev jagade av några svartklädda (skjutglada) typer som försökte döda oss.
Mig och min familj. Polisen han inte komma.
Sista scenariot.
Jag och mamma skulle gå upp för trappen.
Men stannade i halva trappan när dom klev innanför dörren för att vi inte skulle höras.
Då viskar hon : "Vi kommer nog dö nu" och tar min hand.

Den andra drömmen var i nästan samma stuk.
Jag vakna med gråten i halsen och ville bara ringa och kolla så mamma fortfarande levde,
Men kom fram till att det kanske inte var så väldans smart iallafall.

Nej ta tag i mitt liv och äta lite frukost kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0