Långsamt farväl

Det är sista dagen på sommarlovat idag.
Har ätit jordgubbar med Ida och Hanna. Snart kommer dom hit för lite filmmys!

Det är nu jag borde sitta och skapa listor, med vad som varit bra och dåligt med den här sommaren. Vad som varit svart och vitt.
Och det är imorgon jag ska orka stå och fluffa och göra mig fin. Men, vi får se hur det går med den saken.
En skjorta löser allt.
Svarta jeans.
Och röda converse.

Vem fan orkar stå och fluffa?


Jag saknar dig.
Och jag kommer sakna dig.
Ännu mera.
Dumma Sundsvall.

Kommentarer
Postat av: mirja

ååh jag är så trött så jag nästan börjar grina över vad du skrev. känslosam tjej säger hej.



<3

2010-08-18 @ 10:12:39
URL: http://mirjakupari.blogg.se/
Postat av: IDA

HÅLLER MED SÅ JÄVLA MYCKET PÅ "en skjorta löser allt"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sitter i en right in this very moment!!) just nu hatar jag att du går på vittra asså (u) men! tänkte kika över till dig nån dag och få min gitarr stämd om du är haj på sånt? ;; för den...den..är illa ute.

2010-08-18 @ 20:07:00
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0