Oväder inombords

Samlade ihop migsjälv och tog en promenad, sådär lagom länge och och lagomt långt så att jag inte skulle virra bort mig. Varken i tankarna eller bakom berget någonstans.

Frösön luktar en blandning av sensommar och höst just nu. Det är varmt, blåsigt, småkyligt och strålande sol, allting på samma gång!
Mysigt.

Nu vill jag ha nattsken och reflektioner av tända stearinljus
Trevligt sällskap och tuggmotstånd.
Kärleksdravvel
Så att vi tappar tidsuppfattningen.
Saknas bara rött vin för att ni alla skulle tro att jag var en 40 årig tant va?




Kommentarer
Postat av: terese

Sötfia! Hur jävla vacker får an va egentligen? ;o

Kallar du våra mammor för tanter? :( hihihi :* ♥

2010-08-19 @ 19:17:12
URL: http://tereseiparantes.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0