Varje dag är hippiedag

Du visslande man, gömd bakom mjölken nere på coop.

Har myst med min andra bandhalva idag. Det vill säga Tove.
Saknat Hippie-Elin och Ida och alla andra vänner.

Motorsågsmassakern i magen var tillbaka en stund, men försvann.
Fryser&Nyser
Springer i regnet & Städar mitt i natten

Ni kan hitta mig i mitt lilla hörn, där jag brukar hålla mig gömd och inte helt och hållet synlig. Allt har en tendens till att förvridas till orealistik. Där kan jag vrida huvudet av människor utan att ens bry mig.
Hejdå





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyck att vi alla tre kan ses och jamma och fjanta lite snart! både hippies och emos:)

2010-08-10 @ 00:21:04
URL: http://elinjohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0