You are the joy of my life

Allting är packat.
Imorgon flyttar jag återigen till mitt kära Villa Villekulla på Frösön.
Och det ska firas!
Med skumpa och cigarr.
Och smoking på!

Så hade det kunnat sett ut om jag hade bjudit in Barney Stinson t. ex.
Jag har fått behandling av min kära mor idag, och just nu är det flera tusen kilo känslor som väller över mig. Men jag är tyst om dem.
Munkavle.
Fast det är min värld det här.
Men det är ibland för många som har tillgång till den.

Och jag kan bara säga en sak om den saken
Det suger.
Poänglöst.
På riktigt.
Men bara ibland.
För ibland är det ganska charmigt att så många tycker att mitt liv är så intressant. Speciellt de dagar jag inte tycker det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0