Förlåt mig för min mänsklighet.

Spelningen idag gick bra.
Det var mysigt och jag fick väldigt fin feedback av fina människor.
Det är så tur att man spelar med familjen Ericsson, de är så duktiga så dom kan göra allt bra. Allt!

Sedan bar det iväg till hammarn och överraskade pappa med att komma på hans (och 3 andra gubbars) 50 års middag. Sjöng och spelade brev från kolonien lite för många gånger.
Nu:borsta tänderna som normalt folk, dricka rent kranvatten och sova.
Imorgon bär det av till Sundsvall för att sedan åka till Östersund igen.
Det är ett jäkla rännande på mig.

Adios Penis.

Kommentarer
Postat av: Anna

Penis. <3

2010-12-12 @ 23:07:27
URL: http://bbackstage.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0