En tanke upp i allt pluggande.

Dom enda roller Herr Depp gör nu för tiden är dom som han är totalt utspökad i.
Börjar mannen kanske bli lite för gubbig?





ur senaste, Alice in wonderland ser han ju allmänt creepy ut. Likt en clown. Usch!!


Ung Johnny hurrar vi för!



haha gissa hur lame jag känner mig på en skala som skriver om Johnny Depp ? Mycket. Mirja kanske förstår ironin.

För er som inte läser min blogg dagligen så är det inte en ytligochtråkig blogg om såna här saker. Tråkig må hända ok. Men.
Inte.
Ytlig.
Eller vart jag ska placera det här.
Det var bara en tanke mitt upp i allt.

Kommentarer
Postat av: Tapetorkestern

När det gäller Johnny Depp får man vara hur ytlig som helst, men karln blir ju lysande hur mycket han än spökar ut sig! Han bangar inte för något, till skillnad från en massa yngre fegisar...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0