Hej nackspärr.

Jag och Ida var och gymmade imorse. Kände först hur det riktigt kröp i mig när vi kom dit.
Mycket folk OCH träning. samtidigt!
Det verkade inte trevligt. Men det var inte så farligt, jag överlevde.
Totalägd av Ida vart jag ju också.

Funderar på om jag ska följa med min kära mor till Södertälje imorgon, men jag vet inte ännu. Kanske är skönt att komma bort ett tag. Men samtidigt inte alls. Nej. Jag överväger nog att stanna hemma trots allt.


Enough with the snow and cold. Bring on the sunshine!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nackspärr hela samhällen kan jag tala om...! Det berodde ju inte på själva lektion, om du fattar.

2010-02-03 @ 15:57:33
URL: http://elinjohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0