Mellan käkar och kindben. Eller något sådant.

Timitus var ju rolig ikväll och skickade:
Vet du vad som går och går men aldrig kommer fram?
Jag svarade:
Det finns inget vettigare svar så : klockan.
Nej svarade han. Det är du, för du har så dåligt lokalsinne. :-)
Det kan stämma. Bra är väl det.
Har man dåligt lokalsinne får man dålig humor på köpet. Det var lite kul.
Ida har också dåligt lokalsinne och dålig humor precis som mig! *bigsmile*

MEN!

Den som aldrig går vilse får inte se så mycket!




Kommentarer
Postat av: Idaa... N

Mhmm... vem syftar du på där?

2010-02-12 @ 07:45:27
Postat av: Ida

HAHAHAHA!!! Vårt lokalsinne äger kex! typ... Vår humor äger också :D Fast min är liiite bättre än din ;D hehe ^^

2010-02-12 @ 08:12:59
URL: http://minaminuter.blogg.se/
Postat av: kusin

Då är vi nog tre är jag rädd :)

2010-02-13 @ 14:58:11
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0