En lustig rubrik utan lust.

A little girl on daddy's lap. Hiding her disease with a baseball cap.
You can turn the channel, most people do.
But what if you were sitting in her daddy's shoes?

Blåa läkarrockar och doften av handsprit tillhör ingen av favoriterna.
Känner mig klen och vissen igen.
Bara för jag lugnat ner mig slår kroppen emot. Varje gång.
Fått nya preparat för att stärka mitt imunförsvar.
Och på sjukhuset i fredags konstaterade dom att det kommer bli en ny operation redan i april och att jag måste fara till Umeå den här gången.
Mera vill jag inte gå in på här.

Ibland tänker jag hur ska jag klara det?
Resa mig.
Hitta.
Mig.
Det har ju alltid gått. Så det går nog en gång till.

Förlåt kära vänner och eventuella ovänner för mitt gnäll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer nog gå braa <3 Du får alltid hålla kusin i handen om det är så :) haha

2010-02-21 @ 15:05:04
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0