Cakewalk sonar le..

Var inte det mest simpla inspelningsprogram jag bemött. Men jag fortsätter och prova mig fram så kanske jag också kan bemästra det nån dag. Men mikrofonen funkar annars jättebra!

Nu när lovet börjar lida mot sitt slut så känner man verkligen hur fort dagarna går. Visserligen sover man kanske bort hela dagen, men det tar man ju igen på natten igen. Men på torsdag eller fredag rullar jag nog in till stan igen, ska vara med en söt grabb!

Mirja får vänta ytterliggare på utalet om ''jag är lycklig, men inte nöjd'' Det kommer nog!

Du är kryptisk och hemlighetsfull.
Väldigt svår att läsa.
Men det gör dig bara mer intressan.


Bild : Stigen upp till vättaberget nu i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0