''Family Ties''

Hey, I'M IN THE BAND!

Äntligen blev det ett vettigt namn för mig och kusin! Anmäld till musikdirekt är vi också nu! Kanon.
Till veckan vankas rep och inspelning hemma hos mig. Kan bli intressant. Nu när vi även skaffat oss en myspace och allt. Resultat kommer till veckan då (förhoppningsvis).

Det var iallafall trevligt och träffa kusin och Elin igår. Fastän Elin är ju som hon är. Kom efter 12 mitt i natten nån gång men vad gör det, hon är en johnson ha ha.
Hon tyckte även vi ska ha stor fest.
En bröllopsfest.
I flera dagar.
Fast ingen som gifter sig.
Det säger väl allt?

Nu blir det att fortsätta skriva lite på nylåten jag påbörjade igår. Innan familjen Å kommer på besök.




Kommentarer
Postat av: moehoe

åh, sötbilden.

2010-01-24 @ 16:25:45
Postat av: Ida

SÖTREBECCA!! <3



Va bra, då kan vi bli kompis med er på MySpace ;D HAHA xD

2010-01-24 @ 17:15:01
URL: http://minaminuter.blogg.se/
Postat av: t

vi är bäst! och hahahaha, men hon är ju inte blåst? eller hur var det? hahaha roligt

<3

2010-01-24 @ 20:41:52
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0